پودر زنجبیل یک نوع ادویه است که از گیاه زنجبیل به دست می‌آید و به خانواده زردچوبه تعلق دارد. تاریخچه مصرف زنجبیل به حدود ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد بازمی‌گردد. این گیاه قابل کاشت در مناطق مختلف است و برای کاشت آن می‌توانید زنجبیل تازه را خریداری کرده و در زمین مناسب کاشت نمایید. زنجبیل دارای خواص دارویی متعددی است و در غذاها، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. تاریخچه زنجبیل: زنجبیل از حدود پنج هزار سال پیش از میلاد مصرف می‌شده است و قدمتی به‌بلندای تاریخ بشریت دارد. استفاده از زنجبیل به عنوان

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع رنگ پودر زنجبیل | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر زنجبیل یک نوع ادویه است که از گیاه زنجبیل به دست می‌آید و به خانواده زردچوبه تعلق دارد.  تاریخچه مصرف زنجبیل به حدود ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد بازمی‌گردد. این گیاه قابل کاشت در مناطق مختلف است و برای کاشت آن می‌توانید زنجبیل تازه را خریداری کرده و در زمین مناسب کاشت نمایید.  زنجبیل دارای خواص دارویی متعددی است و در غذاها، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود.  تاریخچه زنجبیل: زنجبیل از حدود پنج هزار سال پیش از میلاد مصرف می‌شده است و قدمتی به‌بلندای تاریخ بشریت دارد. استفاده از زنجبیل به عنوان

رنگ پودر زنجبیل | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



زنجبيل يك گياه گرم و عضو خانواده زردچوبه است.

مشخصات زنجبيل و روش رشد و نمو آن عبارتند از:

  • زنجبيل يك گياه علفي دو يا چند ساله است.
  • اين گياه داراي ساقه‌هاي زيرزميني و بندهاي افقي است كه در زير خاك قرار دارند.
  • ساقه اصلي زنجبيل ايستاده است و برگ‌هاي متناوب باريك و دورديفي روي آن قرار دارند.
  • برگ‌هاي زنجبيل سبز رنگ هستند و گل‌هاي آن سفيد و سبز مايل به زرد مي‌باشند.

براي رشد زنجبيل، از قسمت‌هاي تازه ريزوم و غده آن براي كاشت استفاده مي‌شود. بهترين روش براي كاشت زنجبيل اين است كه زنجبيل تازه را خريداري كنيد و آن را در زمين يا گلدان مناسب بكاريد. توجه داشته باشيد كه زنجبيل را نمي‌توان از طريق بذر پرورش داد.

براي رشد بهتر زنجبيل، مي‌توانيد گياه را در آب خيس نگهداري كنيد و سپس آن را در محل مورد نظر و در عمق ۱۰ سانتي‌متري خاك يا گلدان كاشت كنيد. سپس خاك را مرطوب نگهداريد تا جوانه زنجبيل بزند و رشد كند.

زنجبيل داراي خواص بي‌شماري است كه به برخي از آن‌ها اشاره خواهيم كرد:

  1. رشد مو: زنجبيل مي‌تواند در رشد مو و كاهش ريزش مو موثر باشد.

  2. تسكين زانو و آرنج: استفاده از زنجبيل تازه مي‌تواند بهبودي در كبودي زانو و آرنج به ارمغان بياورد.

  3. درمان جوش صورت: زنجبيل در درمان جوش صورت مفيد است.

  4. ضدعفوني‌كننده و ضدالتهاب: زنجبيل خواص ضدعفوني‌كننده و ضدالتهابي دارد و در درمان شوره مو نيز مفيد است.

  5. آنتي‌هيستامين طبيعي: زنجبيل داراي خواص آنتي‌هيستامين است و در درمان سرماخوردگي و آنفولانزا مفيد است.

  6. جوانسازي و تسكين درد عضلات: زنجبيل به عنوان نوعي اكسير جواني شناخته مي‌شود و مي‌تواند در بهبود درد عضلات كمك كند.

  7. كاهش قند خون و بيماري‌هاي قلبي: زنجبيل مي‌تواند كاهش قند خون و بيماري‌هاي قلبي را تسريع كند. همچنين در درمان سوءهاضمه، دردهاي قاعدگي، پيشگيري از سرطان و كاهش كلسترول مفيد است.

زنجبيل در كشورهاي مختلف به عنوان يك چاشني در غذاها و شيريني‌ها استفاده مي‌شود. همچنين در كشورهاي غربي، زنجبيل به عنوان ادويه يا شيرين‌كننده در نوشيدني‌هاي شيرين مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

زنجبيل يكي از قديمي‌ترين گياهان دارويي است كه استفاده آن به عنوان درماني به دوران باستان بازمي‌گردد

رنگ پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع نحوه خوردن پودر زنجبيل-بهترين پودر زنجبيل-خريد پودر زنجبيل-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-خواص پودر زنجبيل با چاي-مضرات پودر زنجبيل خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع رنگ پودر زنجبيل را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
رنگ پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع رنگ پودر زنجبيل در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد نحوه خوردن پودر زنجبيل-بهترين پودر زنجبيل-خريد پودر زنجبيل-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-خواص پودر زنجبيل با چاي-مضرات پودر زنجبيل با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از رنگ پودر زنجبيل را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

رنگ پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و رنگ پودر زنجبيل و نحوه خوردن پودر زنجبيل-بهترين پودر زنجبيل-خريد پودر زنجبيل-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-خواص پودر زنجبيل با چاي-مضرات پودر زنجبيل كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

رنگ پودر زنجبيل | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گياه‌شناسي و خواص پودر زنجبيل چيست؟
زنجبيل گياهي چندساله با ريزوم‌هاي متورم و غده‌اي انشعاب دار است كه از اين ريزوم‌ها ساقه‌هايي خارج مي‌شود و ممكن است تا يك متر بلند شود. برگ‌هاي زنجبيل متناوب، بلند و نوك‌ تيز هستند كه انتهاي آن‌ها به غلافي تبديل مي‌شود و دور ساقه را فرا مي‌گيرد. ساقه گل‌دار از ريزوم خارج‌ شده و در انتها به گل‌هايي به رنگ زرد زيبا با لكه‌هاي قهوه‌اي و به‌صورت گل‌آذين سنبله منتهي مي‌شود. قسمت مورد استفاده گياه ريزوم‌هاست.
درصورتي‌كه پوست روي ريزوم گياه جدا نشده باشد، به رنگ خاكستري است كه به آن زنجبيل خاكستري گفته مي‌شود؛ ولي اگر پوسته خارجي آن جدا شود، به رنگ تقريباً سفيد درمي‌آيد كه به آن زنجبيل سفيد گفته مي‌شود. اين گياه به حالت خودرو در شرق هندوستان و در نواحي جين جي و زين جي مي‌رويد و نام‌هاي آن از اين نقاط مشتق شده است. زنجبيل در ايران نمي‌رويد و عمدتاً از كشورهاي شرقي به ايران وارد مي‌شود.
تاريخچه و خواص پودر زنجبيل چيست؟
كاربرد دارويي زنجبيل، به چين و هند باستان بازمي‌گردد و منابع مربوط به كاربرد آن، در فارماكوپه ها پيدا شده است. در قرن سيزدهم، به دنبال مشخص شدن خواص زنجبيل در آشپزي، استفاده آن در سراسر اروپا رايج شد. زنجبيل در عطاري‌هاي قرون‌ وسطي، جايگاه خاصي داشت و از آن براي درمان تهوع در سفر (ماشيني شدن)، تهوع، خماري در صبحگاه و نفخ استفاده مي‌شد.
طبق مدارك، خواص زنجبيل به اين شرح بوده‌ است: ضد تهوع، مقوي قلب، ضد لخته خون، ضد باكتري، ضد اكسيدان، ضد سرفه، ضد سموم كبدي، ضد التهاب، ضد موتاژن، محرك، معرق، مدر، كاهش اسپاسم، محرك سيستم ايمني، ضد نفخ، شير افزا، افزايش ترشحات روده‌اي- معده‌اي، پايين آورنده كلسترول خون، بالا برنده گلوكز خون و محرك خون مغزي. از خواص زنجبيل به دليل داشتن طعم تلخ زننده به‌طور سنتي، براي تقويت و محرك عمل هضم به كار مي‌رود.
منشأ جغرافيايي:
زنجبيل در بيشتر نواحي گرمسير كشت مي‌شود. واريته هاي تجارتي مختلفي از آن وجود دارد كه مهم‌ترين آن‌ها در جامائيكاست. زنجبيل از چين، سنگال، استراليا، غرب آفريقا و جنوب شرقي آسيا صادر مي‌گردد. در حال حاضر ۸۰ درصد زنجبيل مورد نياز جهان از چين تأمين و صادر مي‌شود. ميزان صادرات اين گياه از جامائيكا سالانه حدود يك‌ ميليون كيلوست.
مهمترين خواص پودر زنجبيل چيست؟
مهم‌ترين خواص زنجبيل به‌ شرح زير است:
۱- ضد تهوع و استفراغ
۲- ضد اكسيدان قوي
۳- كاهش چسبندگي پلاكت (اين خاصيت زنجفيل ازخواص سير و همچنين خواص پياز قوي‌تر است.)
۴- كاهش‌دهنده كلسترول، صفرا آور، محرك روده و معده، مقوي معده، ضد اسپاسم و معرق. داراي خاصيت آنتي‌بيوتيكي عليه سالمونلايتفي، ويبريوكلرا، تريكوفيتون ويولا سئوم و تريكوموناس واژيناليس باقدرتي بالاست.
۵- مقوي قلب و كاهش‌دهنده پرفشاري خون، محافظ كبد، داراي خاصيت ضد درد كه مشابه كاپساايسين فلفل سبز عمل مي‌كند.
۶- بهبود زخم معده: آزمايش‌هايي با موادي كه ايجاد زخم معده مي‌كنند (مانند الكل، ايندومتاسين و آسپرين) انجام‌ شده كه خاصيت ضد زخم معده آن را اثبات كرده است. زنجفيل ازنظر طبيعت، جزء مواد گرم، خشك و سوزاننده است.
موارد استفاده از زنجبيل:
در صنعت مواد غذايي، روغن زنجبيل به‌عنوان چاشني به كار مي‌رود، همچنين عصاره آن در توليد نوعي آبجو كاربرد دارد. در چين ريشه و ساقه زنجبيل به‌عنوان آفت كشي براي دفع شته و هاگ‌هاي قارچي استفاده مي‌شود. زنجبيل در فارماكوپه هاي اتريش، چين، مصر، انگليس، هند، ژاپن، هلند و سوئيس وجود دارد. در آلمان به‌صورت داروي بدون نسخه و در آمريكا به‌عنوان مكمل غذايي مورد قبول است. انواع زنجبيل به‌صورت پوست‌ كنده، همراه با پوست يا سفيد نشده وجود دارد كه بيشتر حاوي ۱/۵ درصد اسانس هستند و ارزش دارويي دارند.
لانگي و همكارانش، زنجبيل جامائيكايي و كوچيني را بهترين نوع آن مي‌دانند و معتقدند كه نوع ژاپني آن كيفيت پاييني دارد كه براي استفاده پزشكي توصيه نمي‌شود. استانداردهاي كيفي گياه در كتاب دارويي آمريكا (USP) و انگلستان (NF) ذكرشده است. فرآورده‌هاي دارويي زنجبيل به‌صورت هاي پودر و كپسول، محلول الكلي، روغن و عصاره تازه يافت مي‌شود. استفاده از زنجبيل (به‌عنوان چاشني، ادويه و طعم‌ دهنده) به‌صورت روغن، عصاره و اولئورزين از طريق سازمان غذا و داروي آمريكا (FDA) بي‌خطر شناخته‌ شده است.
عوارض جانبي:
زنجبيل در حد مصرف دارويي عارضه جانبي ندارد.
موارد احتياط:
ممكن است با داروهاي قلبي، ديابت و ضد انعقاد تداخل كند. همچنين در دوره حاملگي‌ وشيردهي از مصرف زياد آن بايد خودداري كرد.
داروهاي گياهي:
كپسول‌هاي حاوي پودر زنجبيل در بازار وجود دارند.
رنگ پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات نحوه خوردن پودر زنجبيل-بهترين پودر زنجبيل-خريد پودر زنجبيل-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-خواص پودر زنجبيل با چاي-مضرات پودر زنجبيل مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 267 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593123

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .